رد شدن به محتوای اصلی

رادیو شب تاب 51


حجت الخناس صادق سارق لاریجانی، اسناد منتشر شده (تصویب نامه سند 2030) توسط رئیس جمهور را دروغ محض خواند

پس از انتشار تصویب نامه هیات وزیران در ارتباط با «سند ۲۰۳۰» و ارسال آن به دفتر رهبری، رئیس قوه قضائیه و سایر نهادهای حکومت در تاریخ ۲۵/ ۶ / ۱۳۹۵ و به بار آمدن رسوایی دیگر برای «دروغگویانِ ضد مردمِ اسلام ستیز»، «صادق سارق لاریجانی» که این روزها به سمبل فساد، دزدی و دروغ در جامعه ایران تبدیل شده، با وقاحت تمام به فرافکنی پرداخت و با وجود این اسناد و انتشارشان توسط رئیس جمهور منتخب مردم، دولت مردمی را دروغگو خطاب کرد و گفت دولت در ماجرای «سند ۲۰۳۰» دنبال شریک جرم نباشد .

صادق لاریجانی که یک سال پیش با افشای «۶۳ حساب شخصی و لوله کشی پولهای بیت المال و قوه قضائیه به این حسابها » توسط شبکه جهانی «در تی وی» و کانال «آمد نیوز»، تشت رسواییش از پشت بام فضای مجازی به زیر افتاده، با بیشرمی مثال زدنی اطلاع داشتن دستگاه قضایی از جزئیات «سند ۲۰۳۰»، به استناد افشاگریهایی که در شبکه‌های اجتماعی انجام گرفته را دروغ محض دانست و گفت: دولت با خودداری از تبلیغات رسانه‌ای و بیان حرفهای مغالطه آمیز، مسئولیت کار خود را در این زمینه بر عهده گیرد و به دنبال پیدا کردن شریک جرم نباشد.

 


زندگی عادی تهرانی‌ها بعد از حمله تروریستی
صادق زیباکلام در ایران نوشت:
اگر یکی از اهداف حمله تروریستی 17 خردادماه در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی، ایجاد هول و هراس بود، حتماً به این هدف دست نیافته‌اند. مردم تهران، هم در حین حادثه و هم پس از آن، زندگی عادی خود را به روال گذشته ادامه دادند؛ بدون اینکه اثری از وحشت و رعب در آنها دیده شود. در خیابان، در دانشگاه‌ها، بازار و ورزشگاه‌ها، همه چیز مانند گذشته است و مردم بدون ترس در همان مجامعی حاضر هستند که پیش از 17 خرداد بودند. می‌توان به جرأت گفت کسی به خاطر حادثه تروریستی 6 روز پیش، در زندگی خود تغییری ایجاد نکرده است.

 

 


رئیس جمهور تا پایان ماه رمضان پیشنهادات در مورد کابینه را دریافت می کند / اخبار منتشره گمانه زنی است


درحالیکه این روزها بازار گمانه زنی ها در مورد لیست اعضای جدید کابینه، داغ است و رسانه های مختلف، گزارش های زیادی را در این باره منتشر کرده اند، اما اخبار رسیده به «انتخاب» حکایت از آن دارد که هنوز حضور هیچ فردی در کابینه جدید قطعی نشده است.

یک منبع مطلع به خبرنگار «انتخاب» گفت بسیاری از لیست های منتشر شده در مورد اعضای کابینه بیشتر جنبه ی گمانه زنی دارد.

وی افزود: روحانی براساس آنچه مد نظر دارد، تا پایان ماه رمضان پیشهادات در مورد اعضای جدید کابینه را از کارشناسان می گیرد و قطعا در زمان فعلی تصمیمی گرفته نمی شود.

این منبع آگاه اضافه کرد: اگر هم روحانی به تصمیم خود برای انتصاب افراد مد نظر خود برای کابینه برسد، قطعا این تصمیم را تا پایان ماه رمضان در محافل خصوص نیز علنی نمی کند و غیز از شخص رئیس جمهور، فرد دیگری از ترکیب آینده کابینه مطلع نخواهد بود.

وی در پایان تاکید: همه ی آنچه این روزها با عنون اخبار تغییر در کابینه مطرح می شود و مصادیقی هم ارائه می دهند، یا جنبه ی گمانه زنی دارد




تحریم جدید ایران به بهانه فعالیت موشکی و حمایت از تروریسم
نعمت احمدی در شرق نوشت:

وقتی در روز هفدهم خرداد ماه خبر حمله تروریستی به مرقد حضرت امام و مجلس در صدر اخبار جهان قرار گرفت، در مجلس سنای آمریکا طرحی مورد بررسی بود که ایران را به اتهام حمایت از تروریسم تحریم کنند.
سرانجام مصوبه تحریم جدید ایران به بهانه فعالیت موشکی و حمایت از تروریسم در سنا مورد بررسی قرار گرفت و با ٩٧ نفر رأی موافق و دو رأی مخالف به تصویب رسید. ماه گذشته نیز قانون «مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌ساز ایران» در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا مورد مذاکره قرار گرفته و با اکثریت آرا تصویب شده بود. تعجب آنجاست که طرح سنا علیه ایران به بهانه حمایت از گروه‌های تندرو خاورمیانه وقتی مورد بررسی سناتورهای مجلس سنای آمریکا قرار داشت که حوادث تروریستی تهران خبر اول رسانه‌های جهان بود

هر نماینده ای که بخواهد می‌تواند مسلح شود
حشمت الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر اخیرش درخصوص لزوم مسلح شدن نمایندگان مجلس و در پاسخ به این سوال که آیا هم‌اکنون مسلح است، گفت: بنده اسلحه دارم اما در حال حاضر مسلح نیستم. نمایندگان منعی برای مسلح شدن ندارند.

ابراهیم رئیسی را جلو انداختند تا او را برای آینده بسوزانند!


خانم فائزه رفسنجانی در گفتگو با روزنامه “قانون” ارزیابی خود را از مطرح کردن چهره ابراهیم رئیسی (ناسید مشهور به ابرام دراکولا) تشریح کرد!

رای بالایی کهابراهیم رئیسی (مقصود همان ابرام دراکولای ناسید است!!)آورد به دلیل شعار یارانه‌ها و وعده‌ها بود و همچنین برای تخریب‌هایی كه علیه دولت صورت گرفت و بسیاری از آن نیز صحت نداشت.
من معتقدم یک جریانی از اصولگرایان آقای رئیسی (مقصود همان ابرام دراکولای ناسید است!!)را وارد میدان کرد که ایشان را بسوزاند.
حتی برای رای نیاوردنابراهیم رئیسی (مقصود همان ابرام دراکولای ناسید است!!)بسیاری رفتند به آقای روحانی رای دادند.
در انتخابات ریاست جمهوری چهره خوبی از ابراهیم رئیسی (مقصود همان ابرام دراکولای ناسید است!!)برای مردم ارائه نشد.
من نمی‎دانم چرا ابراهیم رئیسی (مقصود همان ابرام دراکولای ناسید است!!) ورود به این رقابت را قبول کرد.
صوتی که در دوران تبلیغات پخش شد و در آن اظهاراتی از آقای منتظری مطرح شد، ذهنیتی را در جامعه ایجاد کرد که به نفع ابراهیم رئیسی (مقصود همان ابرام دراکولای ناسید است!!) تمام نشد.
این خودش یعنی اینکه پایه اولیه رای برای ابراهیم رئیسی (مقصود همان ابرام دراکولای ناسید است!!)وجود نداشت و چقدر تلاش باید می کرد تا آن ذهنیت را در جامعه از بین ببرد.

از سوی دیگر سابقه قوه قضاییه ابراهیم رئیسی (مقصود همان ابرام دراکولای ناسید است!!) به ضرر او بود تا اینكه به نفعش. اگر ما فرض بگیریم که قوه قضاییه در این سال‌های بعد از انقلاب به طور كامل عادلانه و درست عمل کرده و تمام حکم‎هایش درست بوده، باز همیشه نصف جمعیتی که به قوه قضاییه مراجعه می‌کنند، چه به‌عنوان شاکی و چه به‌عنوان متهم، ناراضی‎اند. زیرا رای به ضررشان صادر شده و هیچ‌کس حاضر نیست قبول کند كه خلاف كرده و می گویند رای بد صادرشده‌است.

 


ابهامات حمله تروریستی مجلس به روایت یک نماینده
محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا برخی ابهامات در حادثه تروریستی تهران را چنین مطرح کرد: برخی معتقدند کاری که تروریست‌ها انجام دادند بدون داشتن همدست یا همکاری عناصر دیگر امکان پذیر نبود که این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد. ضمن اینکه ابهاماتی درباره تصاویر منتشره از حمله تروریستی و احتمال حضور یک خانم به همراه تروریست‌ها وجود دارد. البته ممکن است شگردهایی از طرف آنها برای ایجاد تردید و گمراهی نیز وجود داشته باشد اما به هرحال این موضوع قابل بررسی است. همچنین اینکه خودرویی که تروریست‌ها با آن از کرمانشاه به تهران آمدند و مقابل مجلس از آن پیاده شدند، کجاست؟

 

اعتراف بی سابقه نخست‌وزیر سابق قطر برای توطئه علیه ایران

حمد بن جاسم آل ثانی گفت: قطر زمانی در توطئه‌های کشورهای حاشیه خلیج [فارس] علیه ایران و یمن مشارکت داشته است. ما توقع نداشتیم که برادران سعودی ما این رفتار غیرقابل قبول را با ما داشته باشند. عربستان از دستورات و اقدامات آمریکایی - اسرائیلی در منطقه به منظور آزار ایران، حمایت می‌کند و پول زیادی در این راه خرج می‌کند. ما در حمله غیرانسانی به کشور برادرمان یعنی یمن شرکت داشتیم اما زمانی که از این مشارکت پشیمان شدیم و خواستار توقف جنگی شدیم که صرفا خسارت سیاسی و میدانی به همراه دارد، به دشمن تبدیل شدیم. قطر از تروریسم حمایت نکرده و نمی‌کند و همچنان در حال نبرد با تروریسم است .ما به نوجوانان در سیاست و احمق‌ها پاسخ نمی‌دهیم. دلیل این نتایج جنگ یمن و خسارات وارده به ائتلاف و به ویژه نیروهای سعودی، بی پروایی همین نادان (محمد بن سلمان) است. .

 


شانس شهردار شدن تهران را چه کسی بیشتر دارد؟
الياس حضرتي، نماينده مجلس و عضو فراكسيون اميد گفت که شانس محسن هاشمي و محمود حجتي، براي شهرداري تهران از بقيه بيشتر است. حضرتی طی توییتی نوشت: شانس محسن هاشمي و محمود حجتي، براي شهرداري تهران از بقيه بيشتر است.

 


ترامپ چه اطلاعات محرمانه‌ای را درباره داعش در اختیار روسیه قرار داد؟
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز امروز (دوشنبه)، در مطلبی نوشت مأموران سایبری رژیم صهیونیستی با نفوذ در یک باند کوچک از تروریست‌ها در سوریه، درمی‌یابند که این گروه در تلاش برای ساخت یک بمب است که بوسیله دستگاه‌های اشعه ایکس فرودگاه قابل تشخیص نباشد. در ادامه این گزارش آمده است اطلاعات طبقه‌بندی شده‌ای که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در اختیار مقامات روسیه قرار داده است، را از مقامات بلندپایه سایبری رژیم صهیونیستی دریافت کرده بود. آمریکایی‌ها می‌گویند این اطلاعات از آن‌چنان جزئیات و دقتی برخوردار بود که به وضوح چگونگی عملکرد این بمب‌ها را نشان می‌داد. پس از آن بود که مقامات آمریکایی و انگلیسی با استفاده از این اطلاعات، حمل برخی وسایل الکترونیکی را از سوی مسافران 8 کشور مسلمان در پروازهای ورودی به این دو کشور ممنوع کردند. برخی از مقامات آمریکایی می‌گویند ترامپ در کاخ سفید و در دیدار با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و سرگئی کسلیک، سفیر این کشور در آمریکا، این اطلاعات محرمانه را در اختیار آن‌ها قرار داده است. کاخ سفید ابتدا این موضوع را تکذیب کرد؛ اما ترامپ پس از آن، در پیامی توئیتری نوشت به عنوان رئیس جمهور آمریکا، (دلش) می‌خواسته اطلاعاتی را درخصوص تروریسم و امنیت پروازها در اختیار (مقامات) روسیه قرار دهد. وی همچنین در این پیام، افشای این اطلاعات را حق مسلم خود دانسته است.


بسته خبری رادیو شب تاب

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ