رد شدن به محتوای اصلی

رادیو شب تاب 61



تبریک عید فطر عجیب احمدی نژاد

با فرارسیدن عید سعید فطر چهره‌های مطرح در صفحات اجتماعی خود این عید را تبریک گفتند. یکی از این افراد محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق کشورمان بود که در صفحه توییترش عید فطر را به همه مسلمانان تبریک گفت. وی در پست تبریکش نوشت:"EidMobarak to all #Stayblessed".برخی از کاربران به این موضوع که نیمی از پست فارسی و نیمی دیگر از آن انگلیسی است اشاره کردند.


نماز و روزه‌ای مقبول است که به واسطه آن تجاوزی به مال مردم انجام نشود

:حجت الاسلام دکتر روحانی در یکی از سخنرانی های اخیر خود گفت

نماز و روزه‌ای مقبول است که به واسطه آن تجاوزی به مال مردم انجام نشود و دهانی به بدگویی و دشنام دادن و توهین به دیگران گشوده نشود.
دست نیازم را به سوی همه چه آنها که به من رای دادند، چه آنها که به دیگران رای دادند و چه آنهایی که اصلا رای ندادند، دراز می‌کنم.
همه را فرا می‌خوانم تا در کنار هم برای ساختن ایرانی آباد و سرافراز تلاش مان را دوچندان کنیم.


آرزوی «ظریف» در روز عید فطر

محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در حساب توتیتری خود ضمن تبریک عید فطر به همه مسلمانان جهان گفت که امیدوارم رهبران مسلمان از فرصت این عید برای ترویج صلح و وحدت به جای کشمکش و اختلاف استفاده کنند.

برگزاری کنسرت در شهر مشهد ممنوع شد


به گفته دادستان مشهد، با اتفاق نظر حجت الخناسها علم الهدی و رئیسی، بازماندگان نسل هارون الرشید برگزاری کنسرت در شهر مشهد ممنوع شد

دادستان مشهد گفت: برای برگزاری کنسرت در شهرستانهای استان خراسان رضوی شرایط و تضمین‌هایی وجود دارد که اگر مراعات شود مجوز صادر می‌شود اما برگزاری کنسرت در شهر مشهد با توجه به اتفاق نظر حجت الخناسهاا صحیح نیست.


خودسرها در مقابل حامیان روحانی عددی نیستند

حجت الاسلام محسن غرویان در رابطه با اهانت خودسرها به رییس جمهور و معاون اول وی در حاشیه راهپیمایی روز قدس، گفت: متاسفانه این حرکات و اهانت‎ها به سیاسون به طور علنی از دوره قبل و در مناظرات تلوزیونی آغاز و تا کنون ادامه دارد.وی در ادامه با بیان اینکه این بار جواب این عده خودسر از پیش داده شده بود، اظهار کرد: ملت ایران در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری با 24 میلیون رایی که به آقای روحانی دادند، مواضع خود را در برابر این حرکات روشن کرده اند. این گونه حرکات، دست و پا زدن هایی است که از سر ناچاری و هماهنگ با اهداف دشمن است. چرا که این مسائل انسجام ملی و وحدت ملی ما را زیر سوال می برد و باعث خوشحالی دشمن خواهد شد.او در ادامه گفت: امیدواریم همانطور که وزارت کشور اعلام کرد، نیروی انتظامی و قوه قضاییه به ماجرا رسیدگی کنند تا جلوی این رفتارها گرفته شود.او در پایان گفت: امید است دولت و رییس جمهور محترم خونسردی و متانت خود را حفظ کنند چرا که ایشان حمایت قاطع مردم را دارند و این خودسرها در مقابل 24 میلیون حامی او عددی نیستند. آنها پی عصبانی کردن و ایجاد تشنج هستند. اما تحت هر شرایطی آرامش کشور باید حفظ شود.


انتقاد از تفرقه افکنی در برخی مداحی ها‎

سخنگوی هیات رئیسه مجلس، با بیان اینکه مداحان نباید در جریان مداحی به مسائل غیر تخصصی اشاره کنند، گفت: متاسفانه برخی مداحان با طرح مسائل غیر مرتبط در حین مداحی اصل وحدت را خدشه دار می کنند.بهروز نعمتی، با اشاره به برخی مداحی هایی که به وحدت شکنی در جامعه می انجامد، گفت: مسئولان امر در انتخاب مداحان برای مراسم های بزرگ کشور باید به اصل مهم وحدت توجه کنند.نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مداحان نباید در جریان مداحی به مسائل غیر تخصصی اشاره کنند، افزود:متاسفانه برخی شعرهایی که در مداحی ها استفاده می شود که ارزش بالایی ندارد و سروده شخص مداح است.این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه در مراسم بزرگی همچون نماز عید فطر و جمعه و غیره باید مسئولان و ائمه جمعه از مداحی افراد با مضامین سیاسی آن هم بدون تخصص در این زمینه جلوگیری کنند، تصریح کرد: باید در جامعه اصل وحدت تقویت شود.وی ادامه داد: متاسفانه برخی مداحی ها به دنبال تفرقه افکنی و وحدت شکنی است.عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: توجه بیش از پیش به وحدت در جامعه باید مدنظر تمامی افراد و مسئولان باشد.


بسته خبری رادیو شب تاب

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ