رد شدن به محتوای اصلی

رادیو شب تاب 62



انتقاد توکلی از اهانت به رئیس‌جمهور

احمد توکلی در توئیترش نوشت: رئیس‌جمهور منتخب اکثریت است که حکمشان را رهبری تنفیذ میکنند. اگر اهانتی به وی صورت گیرد، متوجه مردم ورهبر نیز می شود و ناروا را نارواتر می سازد.


بد حجابان زیر ذره بین پلیس بزرگواه

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: طرح مقابله با بدحجابان جاده چالوس در راستای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی طی چند روز آینده اجرایی می‌شود. بدون شک با اجرای این طرح آسیب‌ها و بدحجابی‌هایی که در حال حاضر در این محور مشاهده می‌شود کاهش می‌یابد. عصر خودرو این خبر را منتشر کرد.

با ینی صدر مقابله می کرد
محمد رضا تابش گفت: پس از محکومیت صریح رفتارهایی از این‌ دست توسط مقام معظم رهبری در یکی دو سال گذشته، انتظار می‎رفت تا سازمان‎دهندگان حرکاتی خودسر اقدامی در این رابطه نداشته باشند اقلیتی در کشور وجود دارد که رأی مردم و شعارهای رئیس‌جمهور را برنمی تابد. رفتارهایی مانند روز جمعه از سوی مردم مطرود است. آقای روحانی جزء نحله فکری بود که به سردمداری شهید بهشتی و مقام معظم رهبری با بنی‌صدر به خاطر توهم، خود خواهی و اسلام‌ستیزی‌اش مقابله کرد. اینکه چنین تشابهی را می‌خواهند بین مردم جا اندازند، بسیار تعجب می‌کنم.رویداد 24 این خبر را منتشر کرد.

لو رفتن سؤال‌های امتحان نهایی متوسطه قطعی شد

جبار‌ کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون آموزش مجلس از قطعی شدن لو رفتن سؤالات امتحانات نهایی دوره متوسطه خبر داد: بر اساس گزارش پلیس فتا و گزارش‌هایی که به کمیسیون واصل شده و شهادت اولیای دانش‌آموزان مشخص شد که سوالات امتحانات دوره متوسطه افشا شده است. تاکنون آمار دقیقی از اینکه لو رفتن سؤالات به صورت فراگیر بوده یا تنها در چند شهرستان و یا یک استان جنوبی کشور بوده، وجود ندارد، قرار است در اولین جلسه کمیسیون آموزش پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، موضوع فراگیر بودن و یا اینکه در چه شهرستان‌ها و استان‌هایی سؤالات لو رفته با حضور مسئولان پلیس فتا و آموزش پرورش بررسی شود. تسنیم این خبر را منتشر کرد.


یک عامل انتحاری خود را در میان سرکرده‌های داعش منفجر کرد

شبکه خبری سومریه نیوز به نقل از یک منبع امنیتی در استان الانبار اعلام کرد که یک تروریست انتحاری عضو داعش خود را در محل تجمع سرکردگان این گروه در ناحیه القائم در غرب استان الانبار منفجر کرده است. بر اساس این خبر این اقدام در ناحیه القائم در ۳۵۰ کیلومتری غرب رمادی در نزدیکی مرز عراق و سوریه رخ داده و در پی آن شمار زیادی از سرکرده های داعش کشته و زخمی شده اند. این منبع امنیتی تأکید کرده که تروریست انتحاری بعد از شکست های متعدد گروهک داعش در موصل و در آستانه آغاز عملیات آزادسازی غرب الانبار دست به چنین حمله ایی زده است. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


کنایه صریح وزیر احمدی‌نژاد به حدادعادل

پرویز کاظمی وزیر رفاه دولت نهم با اشاره به شعارها و توهین‌هایی که از سوی عده‌ای خود سر به رئیس جمهوری کشورمان در روز قدس صورت گرفت، گفت:‌ بی اخلاقی و توهین به رئیس جمهور به معنای توهین به 24 میلیون ایرانی، دموکراسی و نظام است. این توهین و بی اخلاقی‌ها به نفر دوم نظام و نفر اول اجرایی کشور تحت هیچ شرایطی پذیرفته شده نیست. وی با انتقاد از سخنان حداد عادل مبنی بر اینکه توهین کنندگان به روحانی "مردم"بودند گفت: معتقدم دوربین‌ها و فیلم تمام افراد توهین کننده نیز موجود است. مگر در حمله به سفارت عربستان چه کسانی بودند؟نکند آن‌ها هم مردم بودند؟ زمانی که حمله کننده‌گان به سفارت را گرفتند مشخص شد که این افراد چه کسانی بودند. حتما اطلاع دارید که حمله کننده‌گان به سفارت عربستان از ساعت 3 بعدازظهر آماده شده بودند، آیا این مردم بودند؟ چگونه این رفتارهای زشت را به مردم نسبت میدهید! دوربین‌ها و سیستم‌های امنیتی برقرار است و باید سریعا توهین کننده‌گان شناسایی و با آن‌ها برخورد شود. نامه نیوز این خبر را منتشر کرد.


زمان مراسم تحلیف حسن روحانی مشخص شد

مدیرکل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی گفت: مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در اولین جلسه علنی پس از تنفیذ حکم توسط مقام معظم رهبری انجام می‌شود. مهدی کیایی اظهار کرد: در پی حاشیه‌سازی برخی رسانه‌های خارجی در مورد برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در اولین جلسه علنی مجلس، پس از تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

 

زاکانی: اهانت‎کنندگان به رئیس جمهور توبه کنند

علیرضا زاکانی، نماينده سابق مجلس گفت: اهانت به رییس جمهور امری فوق العاده مذموم و بسیار زشت است که با هیچ ادله ای نمی توان آن را توجیه کرد. علاوه بر این، این کار خوراک تبلیغی بدست بدخواهان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران داده تا جایی که از آن بعنوان ابزاری برای حق نمایی باطن باطل خویش استفاده کنند. این گونه برخوردها مواجهه غیر حق و ضد ارزشی است. آنها اول می بایست به درگاه الهی توبه کرده و مانع تکرار اینگونه رفتارهایی ناشایست شوند. یا در صورت عامدانه بودن آن در برابر قانون حاضر شده و پاسخگوی این کار خلاف منافع ملی و غیراخلاقی بود. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.


بسته خبری رادیو شب تاب

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ