رد شدن به محتوای اصلی

رادیو شب تاب 80


واکنش وزیر کار به حضورش در کابینه دوازدهم
علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در واکنش به حضور خود در کابینه دولت دوازدهم گفت: هر جایی که باشم خدمت می‌کنم و دلم می‌خواهد رنج مردم کشورم کمتر شود و توانمندتر شوند تا زندگی بهتری داشته باشند و این مسیر را ادامه می‌دهم.

دیدار سیدحسن خمینی با علمای اهل تسنن

شماری از علمای اهل سنت مقیم انگلستان که به همت مرکز اسلامی لندن به ایران آمده اند، ظهر امروز با حضور در جماران با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار و گفت و گو کردند.یادگار امام در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به این دیدار نوشت: «وحدت امت اسلامى از مهمترین نیاز هاى این روزهاى ماست

نظر پزشکان درباره جراحی قلب کروبی
حسین کروبی با اشاره به آخرین وضعیت حجت‌الاسلام مهدی کروبی گفت: دیشب به عیادت پدر رفتم و حال ایشان خیلی بهتر بود. در حال حاضر به تشخیص پزشکان دستگاه هار‌تر به ایشان وصل است و بعد از سه روز ثبت ضربان قلب تشخیص می‌دهند، قلب ایشان را عمل کنند و باتری بگذارند یا با دارو این مسأله حل شود. ضربان قلب پدر زیر ۵۰ بود، امیدواریم مشکل قلب آقای کروبی با دارو حل شود و نیاز به عمل جراحی نباشد. روز گذشته، دوستان و فعالان سیاسی بسیاری با بنده و مادرم تماس گرفتند و جویای حال پدر بودند. در همین راستا، آیت‌الله صانعی با مادرم تماس گرفتند و آیت‌الله بیات زنجانی نیز از طریق بنده وضعیت پدر را پیگیری کردند.

کنایه معاون قالیباف به جدیدی
معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران به تذکرات اعضای شورای شهر واکنش نشان داد. ناصر امانی صبح امروز در پاسخ به انتقادات و تذکرات اعضای شورای شهر تهران در واکنش به تذکرات عباس جدیدی گفت: در مورد تذکر جدیدی برایم جای سؤال است که چرا در روزهای پایانی به یاد این موضوعات افتادید

پاسخ رقیب انتخاباتی روحانی به پیشنهاد حضور در دولت

هاشمی طبا با بیان اینکه بدون پذیرفتن سمت آمادگی کمک به دولت را دارم، گفت: معتقدم باید در دولت دوازدهم جوانگرایی انجام شود.

طرح فراکسیون زنان برای افزایش سن ازدواج دختران

پروانه سلحشوری از پیگیری طرح افزایش سن ازدواج خبر داد و گفت: هم اکنون کودکان 13 ساله و حتی 9 ساله با اذن پدر ازدواج می کنند؛ از این روی، به دنبال افزایش سن ازدواج به 16 سال و انجام تغییراتی در اذن پدر هستیم تا دیگر شاهد ازدواج کودکان 9 ساله نباشیم.

برخورد فوری و قاطع پلیس با هنجارشکنان داخل خودرو
بهرامی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی برخورد فوری و صحیح با هنجارشکنان و کسانی که چهره جامعه را مخدوش می‌کنند را از جمله انتظارات مهم مقام رهبری از نیروی انتظامی بیان کرد و گفت: اخیراً با تعریفی که در فضای مجازی ازخودرو به عنوان حریم خصوصی شده عده‌ای بر آن شدند که بدون پوشش به رانندگی بپردازند که باید گفت، داخل خودرو بنا به فتوای مراجع و علما یقیناً حریم عمومی محسوب می‌شود و این‌گونه شبهه‌افکنی‌ها نیز توطئه جدید دشمن است.

اعتراض تازه عباس جدیدی به شهرداری

عباس جدیدی در جلسه امروز شورای شهر و در ادامه اعتراض‌هایش به تخلفات شهرداری گفت: متأسفانه شاهد هستیم شهرداری بر سر افتتاح پروژه‌ها رقابت می‌کند و مسئولان شهری برای آنکه جلوی دوربین بروند با یکدیگر مسابقه می‌دهند؛ اما بهتر است پیمانکاران را جلوی دوربین بیاوریم تا بگویند چگونه و با چه مشکلاتی این پروژه‌ها را ساخته‌اند. در حال حاضر 60 هزار میلیارد تومان بدهی سند خورده وجود دارد که شهرداری آنها را ایجاد کرده و جای سوال است که چرا بدهی بالا آورده‌اند. تا وقتی که شهرداری به شهرفروشی و فروش دارایی‌های تهران متکی باشد وضع همین است و به چه زبانی بگوییم که شهرداری نظارت‌پذیر نیست. شهرداری پاسخ نامه من را در مورد واگذاری املاک نداده و باید اعلام کنم واگذاری املاک در شهرداری وضعیت نجومی را رد کرده و به مریخی رسیده است.


بسته خبری رادیو شب تاب

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ